Dostawa
DOSTAWA - REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Do realizacji Państwa zamówienia przystępujemy niezwłocznie po jego otrzymaniu.
- Kompletowanie Zamówienia – towar dostępny w naszym magazynie jest gotowy to wysłania w ciągu kilku-kilkunastu godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Niektóre modele lub rozmiary musimy sprowadzić od producentów – trwa to od 5 do 10 dni. Orientacyjny czas oczekiwania na sprowadzenie wybranego modelu i rozmiaru bielizny jest wyświetlany w momencie wyboru rozmiaru i składania zamówienia. UWAGA! Jeżeli wybrali Państwo przedpłatę przy zamówieniu na towar, którego nie mamy w magazynie, rozpoczniemy realizację zamówienia dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie!
- Jeżeli wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze), po skompletowaniu zamówienia zostanie ona nadana wg. wybranej formy dostawy (poczta lub kurier).
- Przy wpłacie na konto (przelew, karta kredytowa) zamówienie zostanie wysłane (pocztą lub kurierem) po wpłynięciu wpłaty na nasze konto bankowe
- W momencie nadania przesyłki zostaniecie Państwo o tym poinformowani mailowo.
- Czas dostawy zależy od wyboru sposobu dostawy – poczta, paczkomat lub kurier. Poniżej przedstawiamy koszty oraz wady i zalety tych sposobów dostawy.
KOSZTY WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI:
|
|
|
KOSZTY WYSYŁKI NA TERENIE EUROPY kurier DHL:
Niemcy, Czechy, Słowacja - 40 zł
Austria, Belgia, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Słowenia, Węgry - 50 zł
Chorwacja, Dania, Finlandia, Szwecja - 60 zł
Pozostałe kraje Europy - 70 zł
Ameryka Północna i Kanada - 150 zł
Ameryka Południowa, Środkowa, Azja - Poczta Polska - 70 zł
1. Poczta Polska – Wady i Zalety
Zaletą jest niższy niż w przypadku kuriera koszt nadania oraz możliwość odebrania awizowanej przesyłki w Urzędzie Pocztowym. Jest też możliwość śledzenia przesyłki na stronie poczty: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ . Do wad można zaliczyć brak możliwości zastrzeżenia dnia i godziny doręczenia przesyłki - w przypadku, gdy nie ma adresata, listonosz awizuje przesyłkę, którą należy odebrać na poczcie. Przesyłki są nadawane jako paczki 48H. Wg. oferty Poczty Polskiej paczka nadana do godz. 15.00 powinna dojść do adresata w ciągu 2 dni roboczych, często dochodzi następnego dnia. Okres oczekiwania zwiększa się w okresach przed świątecznych oraz wakacyjnych. Niestety, po nadaniu przesyłki na Poczcie, nie mamy wpływu na termin jej doręczenia. W przypadku, gdy adresata nie ma w domu, listonosz powinien zostawić awizo. Jeżeli w ciągu 3 dni od daty otrzymania informacji o wysyłce przesyłka nie została dostarczona zalecamy wizytę na Poczcie – często zdarza się, że czeka tam na odbiór bez awizowania.
Oferujemy również możliwość wyboru dostawy pocztą do wybranego punktu pocztowego. Takie przesyłki nie są dostarczane na adres domowy - należy je samodzielnie odebrać z wybranego punktu pocztowego.
2. Kurier – Wady i Zalety
Najważniejsza zaleta to szybkość i niezawodność dostarczenia – kurier deklaruje dostawę następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Wadą jest wyższy koszt oraz kłopotliwy odbiór przesyłki, gdy kurier nie zastanie adresata. Sugerujemy wybór tej formy dostawy, gdy ważny jest czas doręczenia.
Przesyłki kurierskie są nadawane do godz. 13.00 i dostarczane do adresata następnego dnia roboczego. Istniej możliwość śledzenia przesyłki na podstawie jej numeru oraz indywidualnego uzgodnienia godziny odbioru ze swoim lokalnym przedstawicielem firmy kurierskiej.
3. Paczkomaty InPost
Najważniejsza zaleta to możliwość odebranie przesyłki o dowolnej porze z wybranego paczkomatu. Przesyłki dostarczane są do paczkomatów w ciągu 1-3 dni po nadaniu. Często następnego dnia po nadaniu. Klient odbiera przesyłką na podstawie kodu otrzymanego mailowo i smsowo - dlatego w tej formie dostawy niezbędne jest podanie w zamówieniu poprawnego adresu mailowego i numeru telefonu. Klient ma 48 godzin od umieszczenia paczki w skrytce paczkomatu odbiorczego na jej odebranie. Później przesyłka jest możliwa do odbioru tylko w oddziale InPost. W okresach wzmożonego ruchu w paczkomatach np. przed Świętami przesyłki mogą być przekierowywane przez InPost do innych paczkomatów lub punktów odbioru lub wydawane z tzw. mobilnych paczkomatów (samochodów podstawianych pod paczkomat).
FORMY PŁATNOŚCI
Oferujemy bezpieczne i sprawdzone formy płatności: za pobraniem, przelew, płatności on-line:
1. Przelew (przedpłata)
a. Przelew z konta bankowego klienta
płatność następuje przed wysłaniem przesyłki poprzez przelew z konta Klienta na wskazane przez nas konto. Jest to bardzo wygodna forma płatności dla wszystkich posiadaczy kont bankowych - nie tylko internetowych. Najczęściej wpłata jest widoczna (księgowana) na naszym koncie następnego dnia roboczego po godz. 14.00.
b. Przelew on-line
z konta bankowego, za pośrednictwem karty kredytowej lub kodu BLIK (płatności on-line). Szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności dla posiadaczy bankowych kont internetowych oraz następujących kart płatniczych: VISA, MASTERCARD. Przelew jest księgowany na naszym koncie w ciągu 24 godzin. Nasz sklep obsługuje płatności on-line następujących operatorów: PayU, (operatorem kart płatniczych jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444), Przelewy 24 (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068), PayPal (wymagane jest posiadanie konta na PayPal).
c. Przelew pocztowy
dla tych Klientów, którzy nie posiadają konta bankowego. Przelew jest zlecany w Urzędzie Pocztowym, na naszym koncie jest widoczny po ok. 2-3 dniach.
2. Pobranie – za zamówienie zapłacisz przy odbiorze listonoszowi (przesyłka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej), kurierowi lub w kartą w paczkomacie.